Marketingové poradenství

Menším firmám, podnikatelům, OSVČ a dalším živnostníkům se nabízí možnost marketingového poradenství nebo i outsourcing celého marketingu, což znamená obecně to, že firma vyčlení různé podpůrné a vedlejší činnosti a svěří je smluvně jiné společnosti čili subkontraktorovi, specializovanému na příslušnou činnost.

Marketingové poradenství je především vhodné pro menší subjekty, které nemají dostatek financí na vlastní marketingové oddělení nebo prostě nemají na účinný marketing dostatek času.

Nejčastějším typem otázek klientů je už klasické: „Jak na to ?“…

  • Jak podnikat tak, aby mi to přinášelo uspokojení, radost i peníze
  • Jak zjistit, proč zákazníci nekupují to, co prodávám
  • Jak vybrat různé marketingové nástroje, kterými oslovím klienty
  • Jak sestavit marketingový plán, který bude fungovat
  • Jak ušetřit čas, vlastní energii i snížit výdaje
  • Jak stanovit cenu, která je zisková, ale i atraktivní pro zákazníky
  • Jak řešit potíže s problémovými zákazníky a reklamacemi
  • Jak nastavit doprovodné aktivity prodeje výrobků nebo služby
  • Jak upravit web stránky tak, aby vyvolaly větší zájem o produkt
 
Primární je v poradenství analýza vašeho současného stavu, specifikace vašich cílů a budoucích představ. Proto se vám kladou otázky týkající se vašeho zázemí, vašich současných aktivit, okruhu zákazníků a jejich potřeb, dodavatelů, konkurence, webových aktivit a otázky na dosavadní marketingovou strategii. Dotazování probíhá online (email, Skype) nebo formou konzultační osobní schůzky. Výsledná doporučení se zpracují ve formě dokumentu. Krédem každého poskytovatele by měla být vysoká kvalita služeb za rozumné ceny a hlavním cílem vaše spokojenost, zisk a prosperita.